✓ به گزارش روابط عمومی، در نشست چهره به چهره و تعاملی که روز دوشنبه ۸ مردادماه ۱۴۰۳ در سالن جلسات شماره یک شرکت پیشگامان فولاد جنوب برگزار شد، محمدرضا پاکباز، مدیرعامل شرکت به همراه امین نیکخو، مدیر منابع انسانی و شهرام حسین نژاد، مدیر نظارت یکپارچه، به شنیدن دغدغه‌ها و پیشنهادات کارکنان واحد نظارت پرداختند.

✓ در این دیدار صمیمانه، کارکنان به بیان آزادانه مسائل و چالش‌های کاری خود پرداخته و نظرات و پیشنهادات خود را با مدیران ارشد سازمان در میان گذاشتند.

✓ محمدرضا پاکباز، مدیرعامل شرکت، ضمن قدردانی از تلاش‌های کارکنان، بر اهمیت نیروی انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی شرکت تاکید کرد. وی با بیان اینکه شرکت پیشگامان فولاد جنوب به لطف توانمندی و کیفیت بالای نیروی انسانی خود توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند، به تعهد شرکت برای حفظ، توسعه و حمایت از کارکنان اشاره کرد.

✓ در ادامه امین نیکخو، مدیر منابع انسانی نیز به سوالات کارکنان پاسخ داده و با ایجاد فضایی شفاف، به بررسی و رفع ابهامات پرداخت. وی همچنین بر پیگیری و رسیدگی به تمامی دغدغه‌های مطرح‌ شده از سوی کارکنان تاکید کرد و تامین نیازهای آنان را در اولویت برنامه‌های مدیریت منابع انسانی قرار داد.

✓ به گزارش روابط عمومی، این دیدار صمیمانه که در فضایی تعاملی و سازنده برگزار شد، نشان از تعهد مدیریت سازمان به ایجاد فضایی مثبت و انگیزشی برای کارکنان دارد.
در پایان این نشست، مدیرعامل شرکت ضمن اعلام حمایت و پشتیبانی هیئت مدیره، که خود در متن و فضای کاری کارکنان قرار دارند، در خصوص حل مشکلات پرسنل با دستور بررسی و رسیدگی به همه موارد مطرح‌ شده از سوی کارکنان، بر اهمیت ایجاد فضای مطلوب برای فعالیت کارکنان تاکید کرد.

پاسخ بدهید