✓ هفدهمین نمایشگاه بین المللی معدن، متالورژی، ماشین آلات و صنایع وابسته 12 تیرماه 1403 با حضور 171 شرکت داخلی در محل نمایشگاه بین المللی مشهد آغاز به کار کرد.

✓ به گزارش روابط عمومی، در اولین روز از این نمایشگاه، امیر رضا رجبی، مدیر کل صنعت، معدن و تجارت استان خراسان رضوی و حسن نوری زاده، معاون اقتصادی استانداری خراسان رضوی از غرفه شرکت پیشگامان فولاد جنوب بازدید کردند.

✓ از گروه فولاد خوزستان شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، شرکت صنعتی و معدنی پیشگامان فولاد شرق و شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از جمله شرکت کنندگان در این دوره از نمایشگاه هستند که آخرین دستاوردها و نوآوری های خود را به نمایش گذاشته اند.


✓ در روز دوم این نمایشگاه، با حضور محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، غرفه شرکت پیشگامان میزبان چهره‌های برجسته‌ای از جمله مدیران عامل شرکت‌های بزرگ معدنی و فولادی بود.

✓ محمد مدنی فر، مدیرعامل شرکت صنعتی و معدنی اوپال پارسیان سنگان، از غرفه این شرکت بازدید و در جریان آخرین دستاوردها و برنامه‌های پیشگامان فولاد جنوب قرار گرفت. دو طرف در خصوص زمینه‌ همکاری‌های مشترک به گفتگو و تبادل نظر پرداختند.

✓ سیدمحمد رضوی مدیرعامل شرکت فولاد شرق خراسان با هیات همراه، از غرفه شرکت پیشگامان فولاد جنوب بازدید کرد و با مدیرعامل و چند تن از مدیران شرکت پیشگامان فولاد جنوب، در خصوص راه اندازی کارخانه تولید کنسانتره شرکت فولاد شرق خراسان رایزنی کرد.
در این دیدار درباره شرایط و نحوه همکاری دو شرکت بحث تبادل نظر صورت گرفت.

✓ در حاشیه دومین روز از این نمایشگاه، محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب، در یک نشست خبری به تشریح دستاوردها و برنامه‌های این شرکت پرداخت.  وی در این نشست، ضمن تشریح حوزه های تخصصی فعالیت پیشگامان، از پیشرفت قابل توجه پروژه‌های این شرکت در سال گذشته خبر داد.


✓ این نمایشگاه در فضایی به وسعت 12 هزار متر مربع و در سالن های فردوسی، عطار، مفاخر و فضای باز برگزار می شود و علاقه مندان می توانند همه روزه از ساعت 16 الی 21 از غرفه های مختلف این نمایشگاه بازدید کنند.

✓ گفتنی است در این دوره از نمایشگاه، 100 شرکت از استان های تهران، البرز، خوزستان، اصفهان، مرکزی، قزوین، یزد و گلستان و 71 شرکت از استان خراسان رضوی مشارک کردند، همچنین شرکت های مختلفی از کشورهای چین، آلمان، ایتالیا، ترکیه و هند حضور دارند و آخرین محصولات و خدمات خود را در معرض دید بازدیدکنندگان قرار می دهند.


پاسخ بدهید