مدیرعامل شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب در گفت و گو با خبرنگار روابط عمومی، ضمن اعلام این خبر، اظهار داشت: تلاش جهادی کارکنان با تجربه و جوان، امید بخش ظهور و توسعه توانایی‌ های فنی در حل مشکلات تجهیزات مختلف صنعت فولاد است.

وی در ادامه گفت: دستگاه انباشت‌ کننده (استاکر) شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد از ابتدای تحویل و راه‌ اندازی از سوی سازنده خارجی به صورت خودکار فعال نشده بود. همین روند باعث ایجاد اشکالات متعدد نرم افزاری و سخت افزاری در زمان کارکرد دستگاه می‌شد. در چندین نوبت کارشناسان خارجی سازنده تجهیز با هدف رفع اشکال، در شرکت حاضر شدند که موفقیتی حاصل نشد. با توجه به حساسیت کار این دستگاه و تاثیر مستقیم بر روند تولید، کارکنان شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به سرپرستی محمد راهدار با تلاش شبانه‌روزی و بی‌وقفه موفق شدند، دستگاه انباشت‌ کننده را به صورت خودکار راه‌اندازی کنند و در اختیار واحد سنگ‌ شکن و انتقال مواد قرار دهند. نتیجه‌ ی این ابتکار بزرگ، مخلوط‌ سازی به روش Windrow بود.

گفتنی است، تلاش کارکنان شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب به همین جا ختم نمی‌شود و اتوماسیون انباشت‌ کننده و کرن‌های سقفی شرکت صنعتی و معدنی توسعه فراگیر سناباد نیز در مدت کمتر از یک ماه رفع اشکال شد.

پاسخ بدهید