با حضور معاونین و مدیران سازمان صنعت، معدن و تجارت استان خوزستان

به گزارش روابط‌عمومی شرکت پیشگامان فولاد جنوب، دوشنبه ۴ دی ماه ۱۴۰۲ طی نشستی با حضور دکترحسین غبیشاوی معاون امور معادن و صنایع معدنی استان خوزستان، محمد حسین رحیم زاده معاون طرح و برنامه سازمان صمت استان خوزستان، رضا باقری فرد مشاور رئیس سازمان و مدیر بهداشت، ایمنی و محیط زیست استان به میزبانی شرکت پیشگامان با حضور محمدرضا پاکباز مدیرعامل و جمعی از مدیران شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب، «پروانه فنی و مهندسی» این شرکت در زمینه های: طراحی صنعتی، استخراج و بهره‌برداری معدن و صنایع ماشین آلات و تجهیزات فولاد و نورد اعطا شد.

دکتر حسین غبیشاوی در این نشست صمیمانه بیان کرد: با توجه به ظرفیت، توانمندی و سابقه شرکت پیشگامان فولاد جنوب در حوزه صنعت فولاد از ابتدا تا انتهای زنجیره تولید، می توان در جهت حمایت از تولید داخل، اقدامات ارزشمندی انجام داد، همچنین می توان نسبت به عقد تفاهم‌نامه همکاری با انجمن های تخصصی صنعتی در راستای توانمندسازی واحد های صنعتی کوچک و متوسط استان اقدام نمود.

وی اظهار داشت: جهت هرگونه همکاری در زمینه انجام عملیات اکتشافی در حوزه معادن، امکان همکاری فی مابین وجود دارد. در همین راستا پیشنهادهایی در خصوص استفاده از ظرفیت های موجود در معادن آهک و دولومیت استان ارائه شد.

محمدرضا پاکباز مدیرعامل شرکت پیشگامان فولاد جنوب ضمن خیر مقدم و قدردانی از حضور معاونین سازمان صمت استان و شرح بخشی از فعالیت های شرکت پیشگامان در سالهای اخیر، نقطه نظرات خود را در خصوص نقاط قوت و چالش های پیش روی مسیر توسعه شرکت پیشگامان در بخش های مختلف بیان کرد.

در ادامه این نشست، رحیم زاده معاون طرح و برنامه ریزی سازمان صمت استان: از فعالیت های شرکت پیشگامان در اجرای پروژه های بهینه‌سازی و ارتقای بهره‌وری در صنعت فولاد تقدیر نمود و به استفاده از ظرفیت های قانونی وزارت صمت جهت حمایت از توسعه فعالیت های شرکت پیشگامان فولاد جنوب اشاره کرد.

وی اظهار کرد: باتوجه به نیاز صنعت می توان با همکاری سازمان صمت و سازمان فنی و حرفه ای استان، در مسیر توانمندسازی نیروهای متخصص مورد نیاز صنعت فولاد گام برداشت.

در انتهای این نشست، پروانه فنی و مهندسی تحت عنوان: خدمات فنی و مهندسی در زمینه طراحی صنعتی، خدمات فنی و مهندسی در زمینه استخراج و بهره‌برداری معدن و خدمات فنی و مهندسی در زمینه صنایع ماشین آلات و تجهیزات فولاد و نورد به شرکت مهندسین مشاور پیشگامان فولاد جنوب اعطا شد.

پاسخ بدهید